Kan nesten ikke vente

Følg bloggen min på facebook HER.

Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til høsten – og nå blir det enormt mye serier å følge med på når det nærmer seg mørketiden. Må si jeg ser frem til å dempe belysningen, tenne te-lys, ligge på sofaen med hundene og se på serier. Denne høsten blir nok en helt nydelig ventetid frem til jul ♥


Livet som en serie-lover. The worst day of loving someone, is the day you lose them. – Elena Gilbert 

The Originals går nå mot slutten, og det er kun 2 episoder igjen. Jeg kjenner at hjertet mitt brister litt… Igjen. Og jeg har ikke helt kommet meg over at The Vampire Diaries nok en høst ikke kommer med ny sesong. Men, i vår kom en fantastisk nyhet; TVD-universet blir utvidet med nok en spin-off, og jeg kan ikke vente. Julie Plec og crewet er helt amazing, og forteller helt nydelighe historier. Jeg er ikke klar til å gi slipp enda, og vil ha mer. Jeg kan nesten ikke tro det, og i høst begynner et nytt eventyr. Det blir ekstremt trist at TO avsluttes nå, for slutten av en serie betyr død for mange av de kjære karakterene – eller peace. Jeg er bare glad vi får et plaster på såret, for dette blir garantert tårevått.
 

·   L E G A C I E S   ·

Jeg er 100% sikker på at it’s gonna be epic. Premiere: 25. Oktober


·   G R E Y ‘ S   A N A T O M Y   ·

Grey’s Anatomy starter igjen ♥ Snart 15 sesonger med heartbreaks, tears and love! Premiere: September


·   R I V E R D A L E   ·

Riverdale fikk meg oppslukt med en gang, og så første sesong på en dag. Elsker at det er så spennende, ungdommelig og et hint av mørket. Sesong 3 har premiere: 10. Oktober


·   F A N T A S T I C   B E A S T S :   T H E   C R I M E S   O F   G R I N D E L W A L D   ·

Altså dette er jo ingen serie, men film nr. 2 i Harry Potter spin-offen “Fantastic beast”, og jeg må bare si at denne her ser helt AMAZING ut. Mye bedre en den første, som jeg faktisk synes var overraskende bra. Derfor jeg liker denne spin-offe er fordi jeg har gått inn med den holdningen om at det er noe annet enn Harry Potter – men kan være en leder til å finne ut mer om hva som skjedde i før hans tid. Jeg synes hele universet til J.K. Rowling er helt magisk, og gleder meg veldig til å se denne på kino! Premiere: 18. November (Norge)


·   K E E P I N G   U P   W I T H   T H E   K A R D A S H I A N S   ·

Wow, disse damene går inn i sin 15 sesong med reality – og hele verden elsker det. Og dem. Vi ligger for deres føtter, enten vi liker dem eller hater dem. Disse jentene engasjerer, setter viktige debatter på dagsorden – enten det er de som byr opp til det, eller at det er dem det debatteres om. Jeg elsker dem, elsker alt dramaet rundt dem og følger denne familien tett i sosiale medier døgnet rundt, igjennom mediene og bare lærer meg generelt mye om dem. Har en liten goals på å bli Kardashian-ekspert, så vi får se 😉 Gleder meg i hvert fall til ny sesong med D-R-A-M-A! Premiere: 5. August


·   J E R S E Y   S H O R E   F A M I L Y   V A C A T I O N   ·

Mine bønner er hørt, Jersey Shore – Familiy Vacation får enda en ny sesong and i love it. Gud for en fet gjeng, og de har omtrent enda ikke forandret seg. Denne gjengen er selve livet!


·   M A Y A N S   M C   · 

Sons Of Anarchy-universet får endelig sin velfortjente spin-off, og jeg gleder meg i hjel. Jeg må si jeg falt for serien allerede etter traileren, så jeg går inn med godt mot og håper at denne serien vil levere skyhøyt. Premiere: 4. September 


Ellers så begynner jo også Heimebane og Bloggerne igjen, Love Island og Ex OnThe Beach begynner også for første gang med norske deltagere. Som dere sikkert da skjønner så går jeg en ekstremt travel høst i møte, sannsynligheten for at jeg treffer drømmemannen i løpet av august-desember er ca. 0%. 

Flere som gleder seg til denne tv-høsten?

6 kommentarer

Siste innlegg