Ingen sak å fylle tjuetre

Følg bloggen min på facebook HER.

Fylte jo år på torsdagen som sagt, så på lørdagen var det klart for å feire med en god del av vennegjengen min her i Oslo – og damn det ble en bra kveld, dog litt tidlig hjem på meg da en ski med shots fikk meg over kanten på Heidis, men hva har det å siii? Bursdag en gang i året si. Var i hvert fall veldig mange som kom, så setter veldig pris på det ♥


Ca. det mest upraktiske å tilby når vi skulle i en park når det er såpass varmt, men folk fikk de ned da.

Vi startet i Kuba Parken ved Grünerløkka, en veldig fin park som ikke er overbefolket av mennesker – som er like greit ettersom vi ble rundt 15 stk. Så ble det en øl på en pub(?) eller hva nå jeg skal kalle det, ved parken, før vi dro ned til sentrum å ut på byen! Planen var jo egentlig å ha hele gjengen hjemme, men sannsynligheten at vi ville bli for mange var litt for stor. Men får ta det igjen med en innflytningsfest i løpet av høsten ♥

Er litt treig med innlegg om dagen, men er litt påkjørt etter flyttingen enda, noe som også resulterte i den fyllekulen på bursdagen min er jeg rimelig sikker på, og nå er jeg tilbake på jobb etter disse dagene også, men skal prøve å komme inn i gode rutiner med bloggen igjen.

Hvordan var helgen din?

8 kommentarer
    1. Helgen min var super koselig . Tok en helgetur til dokka , der familien til mannen min bor . Lørdag tok vi med oss barna og sønnen min til Hunderfossen . Aldri vært der før så det var kjempe koselig . Gratulerer med dagen som var 😊fine bilder 🙂

    2. Så gøy med bursdagsfeiring! Selv blir jeg snart 28 og jeg merker jeg gruer meg til å bli et år eldre på papir, for jeg føler meg ikke som det i det hele tatt, haha! Kunne gjerne vært 23… Gratulerer med dagen din som var! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg