Velkommen hjem

Følg bloggen min på facebook HER.

Endelig er prinsen min hjemme igjen, i vårt nye hjem! Det ser ut til at han trives, og begynner å slå seg til ro. Merker at han synes nok det her er litt rart, og synes ikke det var så nødvendig å gå inn her etter tur i går, men det går nok kanskje også litt på at han er litt snurt over å ha vært borte i fra meg såpass lenge. Har savnet han veldig, så var fint å ha han hjemme igjen nå. Veldig glad jeg har så tilpasningsdyktige hunder i hvert fall.

Uken er hvert fall i gang for fult hos meg, jobbet et vanlig skift i går og feiret bursdagen til en venninne på Prima Fila ved Rådhuset, en italiensk restaurant med utrooolig god Carbonara, stor mengde til en relativt grei pris. Så vi koste oss veldig! Ellers så skal jeg kun ha fri fredagen denne uken, og jobbe helt frem til fredag i neste uke – det blir tøft men verdt det. 

Flere som har hund og har opplevd å måtte flytte?

10 kommentarer

Siste innlegg