A new obsession to my collection

Følg bloggen min på facebook HER.

·   R U N   L I K E   Y O U   T O O K   S O M E T H I N G   ·
– Adidas


Zalando / 449,- / Her

Åh som jeg elsker disse slippersene! Fargen er helt nydelig og elsker jo selvfølgelig gull-detaljen. Har jo egentlig hatt et par Adidas smoke adilette’s, men mamma klarte å glemme igjen den ene på legevakten i forrige uke så da måtte vi få bestilt nye. Helt okei med en oppdatering, for måtte egentlig ha nye også da de begynte å bli så slitte inni! Alle som kjenner meg vet jo min obsession for Adidas, hihih. Takk mamma ♥ 

Hva synes du om disse?

6 kommentarer
    1. Maiken Johnsen: Takk! Elsker Nike selv, men klærne i seg selv blir litt for sporty for meg til hverdags – men skoene er uten tvil heeeelt gull, bruker et par Nike Air Max på jobb og kunne ikke levd uten.

    2. Alltid vært fan av Adidas . Gikk kun med det da jeg var yngre. Nå tror jeg bare jeg har en hettejakke og en joggebukse jeg har stjålet fra mamma . Ha ha . Kule slippers 🙂 du har en fin stil 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg