A list of favorites

Følg bloggen min på facebook HER.
(
Foto: Arkivbilder)

Vi alle har favoritter innen forskjellige grupper, ogg her har jeg valgt ut noen kategorier så dere kan bli kjent med meg!

B Y

Amsterdam! Gud som jeg lengter tilbake til den vakre og innholdsrike byen. Er så utrolig mye å gjøre der, utrolig morsom y og jeg tror det er en by med mye muligheter. Håper virkelig jeg får til å ta en tur dit snart igjen.

A R T I S T 
Jeg ELSKER Ariana Grande og Shawn Mendes av hele mitt hjerte. Så utrolig talentfulle og gode personer.

N E T T B U T I K K 
Vanskelig å velge bare en – Nelly, Junkyard, Caliroots, 80 Casual Classic, Zalando… Ja der man får tak i alle merkene jeg liker og klærne jeg kunne tenke meg!

F I L M S E R I E
Jeg elsker jo Harry Potter!

Y O U T U B E R

Denne snuppa her fortjener litt spotlight – utrolig jordnær, SYKT pen og veldig herlig jente som jeg faktisk ble kjent med på jobb! Og hun er utrolig dyktig, tar opp mye spennende temaer, og har mye planer for profilen sin. Elsker at folk tør å rope litt høyt om meningene sine, slik som meg, og sånn er hun også! Følg henne gjerne på Instagram i tillegg.

T V – S E R I E
The one and only – The Vampire Diaries

Q U O T E 
Relatert bilde
En dag skal denne quoten tatoveres på låret mitt faktisk.

S P O R T
Jeg elsker å se på Snowboard og sånt, men fotball er nære hjertet naturligvis da jeg følger det halv-dårlige laget mitt, Vålerenga året rundt, Norge rundt både med buss og på Tv. Samme hvor elendige resultater de får så er det svært få ting her i verden som gleder meg mer enn når de gjør det bra. Dette er noe som viser meg hvor kort avstand det er mellom himmel og helvete, at mirakler kan skje og at jeg som alle andre fotballsupportere har enorme humørsvingninger! 

K L E S M E R K E
Adidas – forever! 

E G E T   B I L D E 

Tatt i New York. Er så stolt over å ha tatt et så bra bilde da jeg synes det faktisk ser veldig profesjonelt ut.

S A N G
Shawn Mendes – Roses 

K O M E D I E
That’s My Boy – uten tvil den morsomste filmen jeg vet om, kan se den igjen og igjen utenom å bli lei og ler meg i hjel hver gang.

K L E S P L A G G

På tross av min Adidas-obsession, så må jeg si min Ralph Lauren trench coat jeg fikk i bursdagsgave av eksen min, faktisk. Det fineste og dyreste plagget jeg har, det er et så tidløst plagg jeg kan ha med meg i mange år. En gave jeg satte stor pris på da jeg faktisk interesserer meg veldig for mote.

N E T T A V I S
Mhm veldig vanskelig å velge – så jeg får nesten bare si mitt framtidige nettmagasin fordi hver gang jeg ser en sak jeg ville ha gjort i mitt magasin, så ser jeg meg jo for meg det – og ja det hadde blitt amazing. Skrik ut om du vet hvor man kan søke støtte til oppstart av eget magasin! 

D Y R
Hunder og delfiner, uten tvil. 

S M Y K K E

Tatoveringene mine! Er ikke veldig smykke-menneske, som regel går jeg bare med noe i ørene eventuelt en pen ring ved riktig anledning. Eventuelt en choker på fest! 

R E A L I T Y S H O W
Keeping Up With The Kardashians og Jersey Shore

H O B B Y
Foto og skriving, og hundene. Må vell nevne Vålerenga her også!

M A T

Jeg elsker mat! Veldig glad i italiensk som pizza og pasta, men også veldig glad i amerikansk mat som typisk bbq – spareribs, burgere, biff. Gir du meg dette blir jeg glad! Men også typisk vanlig norsk grillmat, kalkun og steker, medisterkaker og sånt. Også glad i gode frokoster med smoothies, baguetter med pålegg, egg. Ja jeg er glad i mat.

B O K
Harry Potter bøkene

G O D T E R I 
Popcorn og potetgull! Liker også veldig godt smil-sjokoladen, smash, bamsemums og daim.

K A R D A S H I A N / J E N N E R

Kylie Jenner, rett og slett fordi jeg synes hun er et bra forbilde! Kylie er seg selv, hun står på og har virkelig jobbet for fremtiden sin og er en skikkelig hardtarbeidende ung dame.


Hva synes du om innlegget?   ·   Har vi noen felles favoritter?

6 kommentarer

Siste innlegg