Shady sunday

Følg bloggen min på facebook HER.

Etter bursdagsfesten min Så klarte jeg selvfølgelig å miste de fineste solbrillene jeg noen gang har sett – ute om Celiné selvfølgelig. Jeg lette over alle Urbans men fant de jo selvfølgelig ikke – fjorårets modell og de ble vell utsolgt i vår tenker jeg. Fant heldigvis noen jeg kunne leve med på Glitter for litt siden, også var det faktisk bare 50,- for dem! 

 

Sovnet så utrolig sent i natt, jeg fikk plutselig ånden over meg og har virkelig begynt å sette meg ned å jobbe med drømmen min om eget nettmagasin. Tror jeg har kommet frem til det perfekte navnet, og har virkelig begynt å legge planene. Håper og tror at 2019 kan bli året!

Nå er denne uken ved veiens ende, og det er virkelig helt greit etter å ha nærmest slitet ut sofaen. Foten begynner å kjennes bedre, og er spent på hvordan det vil gå på jobb i morgen. Aller først skal jeg klare meg igjennom kvelden, 2 timer på betonggulvet på Vålerenga – Brann kampen 20:00 på Vålerenga Stadion (Intility Arena). Er du i Oslo bør du ikke gå glipp av dette hat-oppgjøret! 

Ellers blir det litt rydding før på dagen i dag før jeg drar snuten mot stadion, kan nok tenkes at det blir ett par øl inntatt i løpet av kvelden også – men etter denne 1,5 uken så tror jeg det er mer enn fortjent. 

Hva er planene for søndagen din?

12 kommentarer

Siste innlegg