En natt på hotell

Følg bloggen min på facebook HER.

Blogg-komaen er offisielt over! Mandagen min ble brått snudd på hodet –  våknet etter to timer søvn fordi det er problemer med rørene i leiligheten jeg leier. Det har vært noen her som skulle fikse det – og i går skulle halve betongtrappen over rørene bort, så dermed ekstremt mye bråk i fra morgenen av som ikke akkurat passer veldig godt når jeg jobber natt om dagen. Så var godt med litt sovn før jobb i natt, var også helt okei med bare noen minutter gange til sengen etterpå! Hotellet var faktisk veldig fint, sentralt og hyggelig personell i resepsjonen – anbefaler dette faktisk. Setter utrolig pris på utleieren min som tar såpass vare på meg og tar ting på alvor når det er problemer i leiligheten.

Nå er jeg i hvert fall hjemme igjen og er klar for siste nattevakt for denne gang – og det kjennes på kroppen at det er helt greit, har jo fortsatt veldig vondt i foten og på natt er det ekstra tungt da det blir veldig mye løping hit og dit da det er mye som skal gjøres klart for stenging og diverse. Nå er det bare to dager til tidlig langhelg for min del, og jeg kan virkelig ikke vente! 

Har du hatt en fin start på uken?

8 kommentarer

Siste innlegg