Pakke i posten – for en gangs skyld!

Følg bloggen min på facebook HER.

·   e B a y   ·​


Info om produktene kan du se i innelgget her → eBay Love

Etter litt over en uke så er faktisk allerede 2/7 pakker kommet, imponert! Posten klarer endelig å lavere pakker jo 😉 har nemlig opplevd at 2 pakker har forsvunnet hos Posten siden mai, da ver det en pakke i fra Junkyard på rundt 150,- nå var det en pakke i fra utlandet på nesten 700,- dere kan tenke hvor blid jeg har vært hos kundeservicen til Posten? Jeg var vell kanskje marerittet til dem på telefon og kundechaten dems i en uke, jeg blir ikke lett sint – men når jeg blir forbannet så sørger jeg for at folk skal forstå at dem har et ansvar å ta – men det er ikke Posten Norge veldig interessert i. Når systemet dems ikke fungerer, da er det avsenders ansvar at pakken ikke ankommer – og det er det den som venter på pakken som må ordne opp i. Så får håpe de resterende 5 pakkene i fra eBay kommer, og at jeg enten får en ny jakke i posten – eller pengene tilbake angående den forsvunnede pakken 🙂 Veldig snart, vil helst ha jakken! Haha.

Flere som har opplevd problemer med å motta pakker via Posten i år? 

10 kommentarer
    1. Jeg har heldigvis ikke opplevd at de har mistet pakkene mine (etter hva jeg vet selv, haha!!), men det skjedde nylig med søsteren min. De har også ødelagt 3 av 7 kolli fra Japanphoto med bilder, som jeg skulle selge til kunder. Du kan tro jeg var oppgitt! — Dog har jeg opplevd at pakker fra Kina kommer på 3 dager, mens en pakke som er sendt fra Norge kan ta 7 dager eller mer. Jeg forstår fortsatt ikke logikken der. Det du har fått nå var dødsfint, og jeg håper i alle fall at du får pakkene dine! Venter på noe småtteri fra både Wish og eBay selv 🙂

    2. kaffeslabb: HERREGUD! Det er noe som ikke er som det skal der mener jeg, jeg ble så positivt overrasket over at det fra eBay kom etter en uke liksom, og den pakken jeg ventet på i fra utlandet til posten kom jo etter 5 dager, var i Norge det gikk til helvete med den. Er helt håpløst!

    3. Tilfellet med søsteren min var en bestilling på et par tusen kroner fra H&M, men da det var fra flere avdelinger ble den delt opp i to pakker. Begge pakkene ble borte på mystisk vis, men H&M var såpass snille at de erstattet alt heldigvis. Vil tro posten fikk huden full etter det! Det er trist at de ikke forbedrer systemet sitt, når såpass mange opplever at pakker blir borte, feil-utsendelser osv. Nå har ikke jeg satt meg inn i historien bak, men jeg antar at det finnes løsninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg