Blue friday

Følg bloggen min på facebook HER.

·   T A N G L E D   U P   I N   B L U E   ·


♥♥♥ Mitt største ønske til jul i år er en personlig fotograf ♥♥♥

Igjen… Wow, Tise er et vakkert univers! Fikk tak i tidenes scoop føler jeg – dette windbreaker settet i fra Adidas originals, ubrukt med lappen på…. 500,- kroner. Det er insane! Utrolig fornøyd. Følte meg veldig fresh i fargen, føler at jeg kler blått ganske godt så må jo si at jeg virkelig er fornøyd. Love it ♥ Fotballturer, afterski og kollen – I’m ready for you. Settet er i størrelse M, har denne buksa i svart i Large som jeg planlegger å selge da den er aaaaalt for stor til meg, så rop ut om du er interessert – hvis ikke så dukker den opp på Tise ganske snart.

I kveld skal jeg på middag sammen med noen venner, blir veldig koselig! Tror det blir en rolig kveld for min del, må rydde litt og slappe av før det braker løs i morgen med en fotballtur til Skien, så blir vell en fuktig kveld ute når vi er tilbake igjen kjenner jeg meg selv rett. 

Hva synes du om settet?

14 kommentarer

Siste innlegg