A hint of winter

Følg bloggen min på facebook HER.

·   L E T   I T   S N O W   ·​


Foto: Kristine Larsen

Det er den tiden av året hvor jeg endelig setter på julemusikk og bare lever. Det er 1 måned igjen til desember. Dette er min tid av året, og jeg elsker det. For et par dager siden falt årets første snø sånn ordentlig her i Oslo, og det var egentlig helt nydelig. Snøen minner meg på at ventetiden er i gang, ventetiden frem til jul. Skulle ønske jeg hadde hundene her på tirsdagen så jeg kunne sett gleden dems over snøen ute – for begge elsker snø. Men fikk gleden av å ta noen bilder før jeg dro på nattevakt i hvert fall. Nå er det ENDELIG langhelg for min del etter 10/11 dager på jobb, og neste uke skal jeg ha 6 nattevakter – så trenger all energi jeg kan få nå. Nyt ukene fremover, det er faktisk kun 2 måneder igjen av dette helvetesåret 😉 (ja dette har ikke vært mitt år, gled dere til årskavalkaden) 

Flere som er litt glade for at snøen tok en tur innom?

2 kommentarer
    1. Så fine bilder du tar Kristine . Hvilket kamera bruker du for å ta slike fine bilder ? Det var koselig å se snøen igjen , selv om den er borte allerede. Snart må jeg begynne med julebaksten her hjemme . Det er noe jeg ikke gleder meg til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg