I desember skal jeg…

Følg bloggen min på facebook HER.

I dag er det kun 1 måned igjen til jul, og da passer det med et litt koselig innlegghttp://kristinelarsenn.blogg.no/1543053809_i_desember_skal_jeg.html·   B A K E   P E P P E R K A K E R   ·
Det er jo bare såååå koselig og bake pepperkaker, så håper på å få til en kveld i sammen med venner.

·   F Ø R – J U L S K O L D T B O R D   ·
Hvert år har vi før-julskoldtbord med familien, dette er en tradisjon jeg har tatt del i så lenge jeg kan huske. Har selv hostet det ett år for at det skulle kunne bli noe av. Vi har også noen år dratt på et hotell og spist koldtbord, men det viktigste er at vi samles i tradisjon tro.

·   B E S Ø K E   J U L   I   V I N T E R L A N D   ·
Altså, Oslo er jo helt nydelig for tiden og har sett en del bilder av Jul I Vinterland i år, og det ser enda mer nydelig ut der nå enn i fjor – utrolig nok!

·   P A K K E   I N N   O G   D E L E   U T   J U L E G A V E R   ·
Trenger jeg og si noe? Innpakking, julebrus, pepperkaker og julemusikk – det er livet.

·   H O M E   F O R   C H R I S T M A S   ·
I år som i fjor så reiser jeg hjem til familien for og feire jul. Jeg gleder meg helt ekstremt mye ♥ Hundene skal bli med, og jeg er så glad jeg får delt denne nydelige dagen med dem begge – og det blir deres første jul i sammen ettersom Kikki hadde løpetid i fjor.

·   J U L E T R A D I S J O N E R   ·
Pynte juletreet og hjemmet, spise god mat, se grevinnen og hovmesteren, se Home Alone, legge seg alt for sent. Stå opp alt for tidlig, julemorgen, julegrøt til tre nøtter til askepott. Reisen til julestjernen. Dekke på bordet, pynte seg og vente på at julen skal ringe inn. Får frysninger faktisk. 

Foto: Arkiv i fra bloggen – “Advent og jul”


Hva skal du i desember?

6 kommentarer
    1. Iiiih, kjenner jeg gleder meg skikkelig til jul når jeg leser dette innlegget <3 Hva er Jul i vinterland? Er det i sentrum? Jeg måå få det med meg! Sykt søte hunder forresten 🙂

    2. Koselige bilder og innlegget generelt. Starter desember med julegrantenning med tantebarna våre på dokka , pepperkakebaking , bake smultringer , masse julefilmer , Ullared tur med gode venner , shopping enda mer kos og julefilmer , bytte julegaver med venner og familie , litt julebilder og besøke graven til pappa på julaften 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg