Når drømmer blir til virkelighet

Følg bloggen min på facebook HER.

Bildet kan inneholde: en eller flere personer

Endelig har øyeblikket jeg har håpet på i over ett år nå kommet – i helgen som var, i underkant av en uke siden så ble det offisielt at Hove festivalen gjenoppstår som Hove Music Festival på Tromøya i slutten av juni 2019. Billettene er ute og jeg har selvfølgelig sikret meg en! 
 

Bildet kan inneholde: sko

Jeg var for første gang på Hove festivalen i 2013, og det ble min siste gang for i 2014 var den siste festivalen på Tromøya holdt. Jeg synes det var helt grusomt, fordi jeg ELSKET virkelig festivallivet og sørlandet er jo helt magisk. Ett av mine beste sommerminner er uten tvil Hove, det var helt sinnssykt. Aldri gitt mer faen, møtt så mye kule folk, hatt en morsommere uke. Det går faktisk ikke an og beskrive det, man må oppleve. Det var uten tvil et eventyr, og nå gleder jeg meg til og kunne åpne boken igjen og skape enda ett nytt eventyr på Hove. Lenge leve denne festivalen denne gangen! 
 

Bildet kan inneholde: tekst

Dessverre så er festivalen “bare” over 2 dager denne gangen – håper det blir “pre days” slik som det har vært tidligere, men regner med de ikke kan satse himmelhøyt i comebacket – og kommer nok enda sterkere tilbake året etter tenker jeg om dette blir en suksess, noe jeg håper på.
 

Bildet kan inneholde: en eller flere personer og utendørs

Bildet kan inneholde: bord

 BILLETTER FÅR DU KJØPT HER – EARLY BIRD BILLETTENE ER SNART UTSOLGT.

Flere som gleder seg til dette her?!?!?!?!?!?

4 kommentarer

Siste innlegg