Siste dagen i november

Følg bloggen min på facebook HER.

·   F R I D A Y   B R U N C H   ·

Denne måneden har bare flydd unna, virkelig! I morgen er det 1. desember, og jeg er så klar for det. I går ryddet jeg og fikk dratt frem adventspynten etter jobb. Gleder meg til og vise dere! Mangler bare og vaske gulver og skifte på sengen så er det klart for en ny måned, en måned jeg har ventet på siden 1. januar. Fikk også kjøpt meg ny julegenser i går, for planen er jo og lage nok et julekort så da var det på tide med en ny.

·

Snart har jeg helg også, og ser veldig frem til det. Ferdig 22:30 i kveld, så får heldigvis noen timer i kveld til og slappe av. Ellers har jeg nytet morgenen, sov i over 9 timer – noe som var veldig nødvendig etter en uke med dag-jobbing, for jeg over alltid så lite da. Nå skal jeg kaste i meg en god frokost før jeg skal komme meg av gårde for å sørge for at Oslo får i seg burgere til middag 😉

Flere som er klare for advent? ♥

10 kommentarer

Siste innlegg