My wishes this year

Følg bloggen min på facebook HER.

Relatert bilde


Burgunder Adidas genser   ·   Fred Perry jakke   ·   Ellesse genser   ·   Svart Adidas genser   ·   Grønn Adidas genser
 

Adidas T-shirt   ·   Rød Adidas genser   ·   Fred Perry genser   ·   Ellesse body   ·   Tommy Hilfiger anorak


Ellesse anorakk   ·   Ellesse longsleeve   ·    Adidas bukse   ·   Ellesse lue   ·   DAY Birger Et Mikkelsen rumpetaske


Day Birger sekk i velour   ·   Svart DAY Birger sekk   ·   Marc Jacobs parfyme   ·   Marc Jacobs kjede   ·   Marc Jacobs stropp


FILA longsleeve   ·   Missguided kjole   ·   NLY fuskepels   ·   FILA genser    ·   Fred Perry bukse


Marmor glassunderlag-brikker   ·   KitchenAid kjøkkenmaskin   ·   Marmor brett   ·   Rosendahl champagneglass   ·    Rosendahl vannglass


Rosendahl champagneglass   ·   Rosendahl 4pk serveringsfat   ·   Rosendahl rektangulært serveringsfat   ·    Rosendahl ovalt serveringsfat   ·    Rosendahl salatbestikk

         
Jul i Svingen   ·   The Originals (alle sesongene)   ·   Jul på Månetoppen   ·   Hjem til jul

Et “lite” utvalg av noe av det jeg har ønsket meg i år! Får sesongkort på Vålerengakamper av pappa og dem, av mamma og søsteren min får jeg billetten til Hovefestivalen – føler meg allerede rimelig heldig. Men det er vell ikke noe galt i å ha et par ønsker til? Hehe! 

Hva ønsker du deg til jul i år?

10 kommentarer

Siste innlegg