December 1th

Følg bloggen min på facebook HER.

Relatert bilde

God lørdag, god helg og ikke minst god 1 desember! Endelig, endeliiiiiig er den fineste tiden av året her. Denne morgenen har bestått av og rydde, støvsugre ferdig og få tatt advents-bilder. Adventstaken og sjernen er tent, både hundene og meg har også fått dyttet i oss første luke i adventskalenderen.Helt nydelig start på årets siste og beste måned.

I dag skal jeg feire bursdagen til en av mine beste venninner, så gleder meg veldig til å være med henne og flere i kveld! Håper det blir en bra kveld. Men først skal jeg reise og hente to pakker på posten med julegaver! *HysjHysj* og få i meg noe mat, gå tur og alt som hører med. Litt stress-lørdag, men får heller nyte søndagen ekstra i morgen tenker jeg!

Hvordan har din start på desember vært?

12 kommentarer

Siste innlegg