Første søndag i advent

Følg bloggen min på facebook HER.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede​

I dag har det første av fire lys blitt tent, pepperkaker har blitt spist og jeg har sett på julekalendere. I kveld har jeg hatt besøk, så har vært pizza og film i fokus her – men  før jeg legger meg må jeg få sett farmen. Spennende og se hvem som går videre til finalen!

I morgen er det opp tidlig på jobb, men kan heldigvis pustet lettet ut at min siste dagvakt i år er på tirsdag♥ Sliter så med og sovne om kveldene når jeg begynner tidlig, så det blir godt og ikke måtte stå opp tidlig i ukene fremover, for skal jobbe mye og det er mye som skjer.

Hvordan har din søndag vært?

4 kommentarer
    1. Koselige adventsbilder Kristine . Kom hjem fra dokka i dag så har gått til vasking av klær , sett på julekalendere og begynt å lese en bok . I morgen er det også en del som skal gjøres . Håper du får en fin uke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg