My christmas playlist

Følg bloggen min på facebook HER.

·   Min juleliste på Spotify finner du her   ·

Ingrid Olava – Å Kom Nå Med Frihet

Maria Mena – Home For Christmas

Maria Haukaas Mittet – Nordnorsk Julesalme

Lady Gaga – White Christmas

Sam Smith – Have Yourself A Merry Little Christmas

Ariana Grande – Santa Tell Me

TIX – Håper Nissen Har Råd

The Pogues – Fairytale Of New York
 


 

Erik Folelstad og Linni Meister – Juletragedien

Taylor Swift – Christmas Must Be Something More

Morgan Sulele – Under Treet

Mariah Carey – All I Want For Christmas
 

 


 

 

Nora Foss Al-Jabri – Oh holy Night

Matthew Hall & Meagan Moore – When Christmas Comes To Town 

Bing Crosby – White Christmas


 

Michael Bublé – I’ll Be Home For Christmas

Jørn Hoel & Sølvguttene – Glade jul

Ariana Grande – Not Just On Christmas
 


Foto i innlegget: Arkiv

Beklager for sent innlegg! Men som sagt, jobbet dag i dag og har siste dagvakten i år i morgen – så har selvfølgelig vært død her i kveld. Planen var jo og pakke inn gaver, ta litt bilder til dere – i stedet ble det dette♥ Men bedre enn ingenting eller hva?

I hvert fall, julemusikk – wooow, det er virkelig min favoritt. Det er så koselig, og det får meg virkelig i mood, i desember og tiden før jul hører jeg stort sett bare på det fordi jeg synes mye av det er så avslappende! 

Hvilke julesanger liker du?

12 kommentarer

Siste innlegg