En fridag

Følg bloggen min på facebook HER.

Onsdag, lille lørdag og en liten fridag! Utrolig utrolig godt. Er litt sliten etter disse ukene med en rar døgnrytme, så sov i nesten 10 timer i natt. Men det trengtes! Hadde en utrolig koselig kveld i går med en venninne og hennes loooove på kino, faktisk! Så nye “Harry Potter” filmen, og ble faktisk veldig imponert for følte kanskje at denne filmen var mer i Harry Potter-ånden enn den første ♥ Så var deilig å starte “helgen” min sånn! 

I dag har jeg bare tatt det helt rolig, sov som sagt så lenge og lå ganske lenge i sengen før jeg fikk dusjet og laget meg litt mat, sett siste episoden av Truls A Lá Hellstrøm og bare slappet helt av. Tror jeg ender opp med og møte venninnen min etterpå, gjøre noen ærender og dra ut og spise middag i kveld!

Hva er planene for din onsdag?

10 kommentarer

Siste innlegg