Inspirasjon til borddekking på julebord og julaften

Følg bloggen min på facebook HER.

 

·   J U L A F T E N   2 0 1 7   ·


Den BESTE sjokoladen som finnes!


Løper – Upstairs   ·   Telysholdere – Nille   ·   Kongler – Feel   ·   Konfekt – Jacobs   

·   J U L A F T E N   2 0 1 5   ·


Telysholdere – Nille   ·   Serviettringer – Princess   ·   Diamanter og små julekuler – Usikkert   ·   Duk – KID   ·   Dekketallerkner – KID   ·   Underlag – Nille

·   N Y T T Å R S A F T E N   2 0 1 5   ·


Lyslenke – Clas Ohlson   ·   Linservietter – Princess   ·   Granbar – Naturen   ·   Dekketallerkner – KID
 


Pyntet faktisk om treet den nyttårsaftenen for anledningen….

·   C H R I S T M A S   T A B L E   D E C O R A T I O N   ·

Jeg ELSKER å dekorere bord, det er så fantastisk hyggelig og drive med! Jeg er nok ingen pro, men jeg synes jeg er inne på noe i hvert fall. Jeg liker og holde det enkelt, men med noen detaljer. Jepp – ser at jeg er dårlig på å stryke duker! Fikk ikke postet bilder i fjor av borddekkingen, så tenkte at det passet og legge ut nå – mens de i fra 2015 har dere sett tidligere. Hostet min første julefeiring i 2014, første julen min i Oslo men finner dessverre ikke igjen de bildene da de lå ute på min gamle blogg.

Men man ser litt hvilken stil jeg har – og det er ikke noe i veien for gjenbruk, spesielt av sånne ting som dekketallerkner og kanskje noen detaljer. Vet jeg brukte de diamantene i borddekkingen i 2014 også. Kunsten er å kunne bruke opp igjen ting man alt har, men kanskje legge til noe annet og bytte noe ut. Gjerne ta i bruk litt ting i naturen også.

Hva synes du om disse borddekkingene?

8 kommentarer

Siste innlegg