Andre søndag i advent og julebord

Følg bloggen min på facebook HER.

Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede

I dag er det andre søndag i advent allerede, herregud som tiden flyr av gårde. Denne måneden her går i full speed, og jeg bare storkoser meg! Noe som synes på kroppen, så blir veldiiiiig bra når januar kommer. I dag har jeg sovet alt for få timer før jeg gikk på en 7timers vakt på jobben, litt tungt i dag må jeg innrømme. For meg er det mandag i dag egentlig, for nå skal jeg jobbe hver dag frem til fredagen. Litt lang arbeidsuke, men da blir det ekstra godt med helg når jeg reiser mot Toten en tur neste helg. Pappa fyller 50 år i morgen, så må jo hjemover for å feire han litt!

·

I går var jeg som sagt på julebord med vennegjengen min, og det var så enormt hyggelig! God mat, godt selskap og litt for mye aquavit. Altså ingen overraskelse! Men det ble en utrolig vellykket kveld, og en start på en god tradisjon jeg håper vi vil klare og holde på i flere år – og at alle blir så voksne etter hvert at gruppen faktisk blir eskalert fordi noen finner sine bedre halvdeler. Utrolig glad i den gjengen der, vi har alle sett hverandres værste og beste sider – and still going strong ♥ Veldig bra kveld! Glad i dere


På en skala fra 1-10 så var foodbabyen på…. 11/10.

Hvordan har helgen deres vært?

10 kommentarer

Siste innlegg