17.Mai: Feiring i utlandet, hjemmebakte potetlomper ++

Følg bloggen min på facebook HER.


Potetlomper inspirert av MatTilFamilien.

Ostekake i glass inspirert av Tine.


Wow for en fin feiring! Jeg har virkelig lagt ned mye tid og penger på å få en så fin feiring som mulig når jeg førstes feirer uten alt det kjente og kjære i et annet land. Jeg ble utrolig fornøyd med dagen, maten ble perfekt og selskapet enda bedre. Var ekstremt sliten i går kveld, og i dag dagen etter for den saks skyld. Hundene var helt i koma etter at siste besøket dro, de har virkelig nok en gang imponert meg skikkelig og hvor mye de holder ut. Været holdt seg bra nesten fram til slutten også så hadde virkelig flaks. Eneste som manglet var bunaden egentlig, men like greit å ikke ha den midt i masse matlagning og har helt enkelt ikke noe sted å henge den her hjemme.

Håper alle hadde en fin feiring på tross av pandemien og alt. Man må huske på at man må gjøre det beste ut av det i disse tider og dette i seg selv blir ett år å minnes på mange måter, for noen negativt og for noen kanskje positivt. 


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg