4 dager igjen til jul

Følg bloggen min på facebook HER.

Wow, jeg kan ikke tro hvor fort denne måneden har gått. Det har virkelig gått i ett, så jeg har dessverre ikke fått tid til å oppdatere noe særlig… Men sånn er det i blant!

 

På onsdag var jeg på julebord med jobben, utrolig hyggelig og var fint å være med kollegaene mine da det blir mye forandringer for alle på nyåret. Spennende tider i vente for flere! Det ble ikke helt som vi trodde med maten og sånn, men atmosferen var midt i blinken i hvert fall!

Utrolig fint lokale med utsikt over Jul I Vinterland julemarkedet her i Oslo! Vakkert.

Nå er det endelig snart juleferie, bare en vakt i dag og imorgen så reiser jeg hjem til jul på søndagen. Blir godt med noen dager fri så julefreden kan senke seg over meg.

Flere som er klare for juleferie?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg