A few days off

Følg bloggen min på facebook HER.

De siste to døgnene har jeg rett og slett ikke hatt tid til og blogge, dessverre. Mandagen gikk bort med på og reise hjem til Oslo før nattevakt, og i går så var det rett på skiftledermøte på jobben før jeg hadde 2 timer hjemme og tilbake på jobben igjen. Regner med at jeg er tilgitt?

I dag er det onsdag, snart helg vil jeg si – og bare få dager igjen til jul! Wow. I dag er planen og rydde, vaske og gjøre det klart til at jeg skal være borte i julen, i tillegg kommer en venninne på middag and chill ♥ Men først blir det sen frokost og noen episoder med Blåfjell!

Hva er dine planer for dagen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg