Aldri vært så nervøs i hele mitt liv

Følg bloggen min på facebook HER.

I går var jeg så utrolig lei meg, fikk brev i fra Lovisenberg sykehus her i Oslo om at jeg ikke får operere ut mandlene mien før i uke 38. Dette var en ekstrem nedtur for meg da jeg vet at jeg kommer til å være syk og sykemeldt mange ganger for forkjølelse og halsbetennelser innen den tid. Hele dagen i går ble egentlig ødelagt fordi jeg ble veldig lei meg over dette.

… MEN. I dag så stod jeg opp tidlig for å rekke å trene før jeg skulle på sjefs-møte på jobben, i det jeg er på vei ut ringer telefonen min. Det var Lovisenberg sykehus som lurte på om jeg hadde tid til å operere på torsdag da de har fått en avbestilling. Sa jo selvfølgelig ja, men aldri vært så nervøs i hele mitt liv. I morgen må jeg dit for å ta blodprøver, som i seg selv kommer til å bli helt jævlig med den sprøyteskrekken min – og operasjonen på torsdag gruer jeg meg ikke noe mindre for. Veldig glad jeg får det unnagjort før jul og ikke ødelegger eventuelle planer for 2020, men veldig ekkelt å ikke få vite noe i god tid. Men det er ingen tvil om at jeg er veldig redd.

Så nå er det bare å kaste seg rundt, rydde, vaske litt og pakke til 1-2 uker hjemme hos mamma på Toten med hundene, kan jo ikke ta meg noe særlig av de på noen dager og kan være godt å bare være hjemme en stund når jeg ikke vet hvordan formen blir, om det blir komplikasjoner og om jeg vil klare å fungere med smertene. Så da er det bare å gjøre seg klar for ett par uker med is, supper og tynn mat….. Så i dag og i morgen skal jeg spise akkkkkurat hva jeg vil ,fordi de neste ukene blir kjipe. Håper jeg i det minste går ned noen kilo som IKKE kommer like fort tilbake igjen, haha!

No crap-october er derfor avlyst, fordi dietten min fremover blir for det meste is… Men har nailet halve måneden så får være fornøyd med det og prøve igjen i november.

Har du operert mandlene før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg