Alle gode ting er tre

Følg bloggen min på facebook HER.

I dag er dagen endelig her! For tredje gang skal jeg oppleve Ariana Grande live. Hun er virkelig en av mine favorittartister, og hele hun har rørt meg siden jeg oppdaget henne. Så mange fantastiske låter og for en herlig jente. Et talent uten sidestykke og er så utrolig vakker.

Jeg var jo på konserten hennes i Telenor arena i 2017, bare ett par uker før det var et terrorangrep etter konserten hennes i Manchester. Jeg husker det virkelig som om det var i går, jeg oppdaget det ikke før rundt 1 på natten fordi jeg hadde slått av alt internett for å fokusere på mine siste timer med bacheloroppgaven. Hjertet mitt blødde virkelig, for Ariana er en fantastisk person ovenfor både mennesker og dyr. Hvor mye hun har fått oppleve altså, jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å være i hennes sko – og på tross av terror og at hennes ex Mac Miller døde så kommer hun ut med tidenes album. FY FADER FOR EN RÅ DAME!!!! Ser så utrolig frem til denne kvelden!

Skal du på konserten i kveld?

2 kommentarer
    1. Jeg gleder meg så sykt til i kveld 🙂

      Har du Golden billett? 🙂

      Ja, det er helt sykt alt hun har opplevd til nå, men hun skal ha at hun er en syyyykt sterk kvinne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg