Andre søndag i advent + valpefeber

Følg bloggen min på facebook HER.

I går var det ndre søndag i advent, og snart kun bare to uker igjen til jul. Helt sykt hvor fort denne måneden bare flyr unna, så man må virkelig holde i hatten. Dagen gikk bort med å jobbe litt og en tur på trening etterpå, så skjedde ikke så mye spennende. Snøen falt igjen så det er hvitt og fint ute, håper det kanskje holder seg slik til jul så man kan få skikkkkkelig julestemning.

På lørdagen var jeg å besøkte bestevenninnen min som fikk seg hund på fredagen, herregud hvor nydelig han er! En liten Pomeranian gutt som heter Milo, velkommen i flokken vår lille venn ♥ Gleder meg til å se han vokse opp og håper han og mine vil komme godt over ens.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg