Årets dekking av julebordet

Følg bloggen min på facebook HER

 

Servise er i fra Rosendahl, bestikk er i fra Rusta, julekulene er i fra Søstrene Grene og gullkonglene er i fra Bauhaus, serviettringer er av merket Dorre som man finner i flere ullike butikker blandt annet Royal Design.

Ble veldig fornøyd med dekkingen av årets julebord – veldig enkelt og klassisk vil jeg påstå. Synes også det var fint å bruke litt ekte granbar så man får lukten av jul ettersom jeg har hatt plastjuletre i år.

 ❅

Det har vært utrolig godt med en litt lang langhelg kjente jeg, har slappet av maks faktisk! Har sover utrolig dårlig disse dagene, men har også vært godt å bare ligge på sofaen og se Harry Potter. Det er jo litt trist at julen er lsik egentlig også, jeg bruker jo egentlig på å feste bort jula og jobbe en del. Nå blir det bare 3 arbeidsdager før nok en langhelg og det er så ubeskrivelig deilig med en jobb hvor man har fri når man “skal ha” fri. Så er det faktisk bare noen dager igjen av 2020, og vi alle er vel enige om at det blir helt ok med et nytt år nå.

Hva synes du om dekkingen av bordet?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg