Årets julekort

Følg bloggen min på facebook HER.

Fjorårets…

Julekort har egentlig blitt en tradisjon etter at jeg flyttet til Oslo og fikk Damon, så hvert år har jeg faktisk fått til det. I år har jeg også fått det til, og ble veldig fornøyd. Kikki ser jo litt stor ut, fordi hun er drektig og skal ha valper på nyåret om alt går som det skal. En veldig spennende tid!

I morgen tar jeg, hundene og et lass med gaver + bag toget hjemover til familien. Var der forrige helg, men blir koselig med en tur til nå sånn på slutten av året for er ikke sikkert det blir veldig mange turer derover neste år :O

Med dette vil jeg ønske alle en riktig god jul ♡


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg