August, please be good to me

Følg bloggen min på facebook HER.

Tenk at 1/3deler av august allerede er unnagjort, høsten den siger innpå – det merkes godt på kveldene. Kjenner at jeg ikke er klar for å gi slipp på sommeren enda. For en fin sommer dette har vært, og avslutningen på denne sommeren blir minst like fin. Skjer så mye om dagen, ny jobb og annet! Håper vi i hvert fall får noen fine uker til før høsten slår til for fullt i hvert fall. Spent på hvordan tiden framover blir, med corona er jo alt generelt så usikkert, rent sosialt. Men jeg klager ikke, har det så fint og det får man ikke ta for gitt i disse tider. Ta vare på hverandre!

Hva synes du om bildene?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer
    1. Hei, kom nettopp over bloggen din da jeg vurderer å flytte til Stockholm. Har du noen anbefalinger på steder å bo, hvordan man finner leilighet, jobb osv? Ser på kartet og prøver å dele Stockholm inn i Oslo sine bydeler, hvis det gi mening hahah. Typ finne Stockholm sin Grunerløkka og Frogner.

      1. Hei! Så hyggelig at du kom over bloggen min slik – og jeg hjelper deg gjerne 🙂

        Ta gjerne kontakt med meg på instagram f.eks: KristineLarsen

        Vil si at Stockholms Løkka er Södermalm og Frogner er Østermalm, uten tvil. Så vil jeg si at Solna og nord-Stockholm kanskje er som Tøyen/Nordstrand – Villaer(hus), blokker, mini-sentrums++

        Veldig mye fine områder i hvert fall! Vil være obs på at det er et annet leie-system her i Sverige enn i Norge, leier du leilighet er sjansen for at du leier andrehånds 95% sikkert og at du må ofte flytte hvert 1-2 år minst 🙂 Så anbefaler å sette deg inn i dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg