Back on track

Følg bloggen min på facebook HER.

G O D T   N Y T T   Å R

Hadde en helt utrolig fin feiring sammen med Tine av det nye året. Uten tvil et av mine favoritt mennesker som jeg verdsetter så enormt høyt. Og alle eventyrene vi er på – det finnes virkelig ingen grenser, og det nye året startet også sånn. Hun ble her heldigvis i noen dager så vi rakk og ha en morsom kveld til, og som jeg gleder meg til du kommer tilbake igjen ♥ Ingen jeg har det morsommere med enn deg! 

.

Året fikk jo en pangstart med party og mye tunge tak på jobben som gjorde at jeg hadde 0 energi til noen ting annet egentlig. Men mandagen denne uken startet det nye året for meg(og sikkert mange andre, haha!), slutt på junk og godteri denne måneden + at jeg skulle i gang igjen med treningen, så i går samlet jeg meg etter en powernap og gikk dørstokkmila ned til treningssenteret! Nytt år – same me, haha. Aldri sett så mye folk på senteret. Mest jenter, så regner med at prosjekt sommerkroppen er i gang hos flere? Eller det er vell ikke politisk korrekt lengre å si kanskje…

Det skjer mye om dagen i tillegg til jobb og livet, så har mye å planlegge og tenke på så kan bli litt fraværende til tider. Desember ble veldig mye mer fraværende enn jeg trodde, men sånn er det i blant – det er en tid for allt. Gleder meg til å dele med omverdenen hva mine neste steg i livet er og la dere få ta en del av det.

I år blir det ingen nyttårsforsetter, for i år skal jeg leve så utrolig. Det som skjer, det skjer! Jeg vet bare at dette året skal bli mitt år. Jeg starter året FRISK, herregud har ikke vært forkjøla siden oktober nå, det er så uvant! Den forferdelige operasjonen har fungert, uten tvil – og det er helt fantastisk. Klarer fortsatt ikke å synes at den skumleste dagen i mitt liv var verdt det, men får den mer og mer på avstand – for nå, haha.

Nyttårsaften reiste Kikki bort, og kommer nok ikke tilbake før i midten av mars ettersom hun skal ha valper. Så er en veldig spennende tid nå, er veldig nervøs, tenker masse på henne og savner hun så enormt mye. Men Damon er utrolig fin og kosete så nyter tiden med han. Planlegger også et nytt innlegg om D og oppdatering på adferden hans; en positiv oppdatering på punkter jeg aldri hadde trodd jeg skulle få til med han om jeg kan avsløre litt. Dere husker kanskje dette innlegget jeg skrev i fjor? “Livet er ikke alltid perfekt

Har du fått en fin start på det nye året?

Årskavalkade finnes ute på Instagram.

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg