Beautiful autumn monday

Følg bloggen min på facebook HER.

Åh for et nydelig vær og en fin start på uken – på tross av at jeg selvfølgelig har blitt syk igjen…. Men føler meg heldigvis litt bedre i dag! Planen var jo egentlig å ta med hundene og gå rundt Sognsvann ettersom det var spådd så fint vær, men det får jeg ta en annen dag ettersom formen ikke er helt på topp. Men det var uten tvil deilig å komme seg ut en tur uansett! Elsker jo denne årstiden med tanke på bilder, så det er jo perfekt! Fikk tatt masse fine bilder av hundene også som kommer ut en annen dag.

Går i hvert fall bra med treningen på tross av en tung uke, fikk trent 3 dager – måtte kaste inn håndkleet i går ettersom jeg stod på jobb dårlig og det holdt i massevis! Sånn om noen skulle lure, haha! Ha en super mandag videre ♡

Hva gjør du i dag?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg