Bilder til julekort i boks

Følg bloggen min på facebook HER.

Da er julekortbildene i boks! Endelig. Skulle jo egentlig få til bilde ute i år, men pga. at jeg har begynt og bli syk, hadde kort tid på meg før jobb osv. så fikk jeg gjøre det enkelt, også i år! Men hyggelig med julekort uansett, Kikki har jo blitt større siden i fjor, så er hyggelig og ta ett i år også. Men da får det bli ett ute neste år tenker jeg.

Fjorårets julekort.

Flere som har laget eller skal lage personlig julekort i år?

6 kommentarer
    1. Så fine bilder, og så kjekt med julekort 🙂 Jeg har så lyst til å lage julekort selv å sende til kjente og kjære, men jeg har ingen å ta bilde med, verken firbeinte eller tobeinte så jeg får vente litt til, hehe 🙂

    2. Åå, jeg ELSKER det! Bildet ble kjempefint 😀 Så flinke hunder du har <3 Vi har også tatt personlig julekortbilde, og prøvde å parodiere nybakte foreldre for vår katt, haha.. Det var ikke enkelt å få hun med på, for å si det sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg