Birthday week

Følg bloggen min på facebook HER.

God mandag! Ny uke med nye muligheter. På fredag fyller denne jenta hele 24 år altså. Ett år til halvveis til 50. Hvem skulle ha trodd at tiden flyr så uendelig fort? Føles ut som jeg flyttet hit på Storo for bare noen måneder siden, men snart har jeg bodd her i ett år.

Gleder meg så forferdelig mye til å feire på fredag sammen med fotball-gjengen, og verdens beste Tine som nok en gang reiser fra Nord-Norge for å feire bursdagen min. Det blir helt fantastisk! Fått klarsignal i fra huseier til å bruke verandaen så blir en god gjeng i underkant av 20 stk her og det er spådd helt nydelig vær. Kan det bli bedre? Håper uken går fort…

Skal i hvert fall nyte denne mandagen her med fri, veldig godt og etterlengtet etter en lang natt-uke! Starter dagen med sang i fra Kikki og en omelett.

Har du noe spennende å se frem til denne uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg