Blomsterbud på døra – FØR valentine??

Følg bloggen min på facebook HER

 

På morgenen i går fikk jeg melding om at et blomsterbud var på vei til meg i dag! Utrolig hyggelig, og kunne tenke meg til ganske kjapt hvem det var i fra ettersom jeg hadde min første dag som fast ansatt i dag! JIPPI! Så min forskudds-valentine er… jobben! Utrolig romantisk eller hva? Hehe.

Ellers så hadde jeg vegetar-mandag i går og laget lompepizza til middag med vegetar farse, med hjemmelaget pizzasaus som også skal bli base til bolognese for å få brukt opp alt. Da sparer man penger, sparer mat og miljøet. Prøver at 2021 er et år jeg generelt skal prøve å bli bedre til å ta bedre valg, og siden jeg skal tatovere meg en del må man også spare litt penger helt enkelt.

Høvlet også litt parmesan over, ble så godt! Laget en dressing av creme fraiche, hvitløk, salt og pepper.

Ellers så har jeg nådd målet mitt om å gjøre intervaller i 10 minutter nå, så stolt da jeg haaaater å løpe. Nå begynner det å bli gøy, og jeg ser jeg får til. Jeg gjør mine intervaller løpe i 20 sekunder, gå i 10. Etter hvert skal jeg nok øke intervallene til 30 sekunder.

Hvordan var din start på uken?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg