Borte bra – hjemme best

Følg bloggen min på facebook HER.

Nå er jeg endelig tilbake hjemme i Oslo! Og godt er det. 14 dager hjemover får holde, men det var veldig nødvendig. Kom hjem torsdag kveld egentlig da men, haha litt treig i nøtta fortsatt. Ser tilbake på de to værste ukene i mitt liv, formen har vært i bunnen av bøtta og jeg har hatt veldig mye smerter. Slitt mye med magen og dyttet i meg veldig mye sterke smertestillende. Sovet mye men dårlig, og fikk selvfølgelig en søvnløs natt dagen jeg reiste hjem pga. smerter… Så ser ikke ut som det vil slippe helt taket enda, håper virkelig jeg er på bedringens vei til over helgen så jeg er klar til å være tilbake på jobb. Men må bare ta en dag av gangen, rett og slett. Kikki reiste også bort forrige uke til oppdretteren sin, hun fikk selvfølgelig løpetid og da er det tid for å se om hun kan få valper! Er en spennende tid fremover på mange måter.

Lykken når man ENDELIG kunne begynne å spise igjen etter 1 uke uten mat omtrent…

Måtte jo også dessverre droppe turen jeg hadde planlagt til Stockholm i helgen da verken jeg eller mamma synes det er noe særlig trygt at jeg skulle reise alene med blødningsfare over dit. Høyt alkoholinntak er heller ikke så lurt med tanke på denne blødningsfaren heller og da blir jo noe av poenget med turen litt borte. Utrolig trist å gå glipp av siste kampen til AIK i Allsvenskan i år, og ikke minst møte vennene mine der borte. Men Stockholm er der på nyåret også, så får ta en tur da ♡ Utrolig glad for at jeg virkelig fikk reist å oppleve AIK i år, det åpner mange nye dører for meg så er spent på om de leder meg noe sted.

Nå er det i hvert fall godt å være hjemme igjen som sagt, komme inn i rutiner igjen og bare være hjemme. Elsker å være hjemme, haha! Damon er også så rolig om dagen, så tror han har det veldig fint og slapper godt av.

Hva er dine planer i helgen?


Følg meg gjerne på InstagramHER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg