Bypåske i Stockholm

Følg bloggen min på facebook HER.

En uke i en helt ny by i ett nytt land – wow er så fornøyd med valget om å flytte hit! Til nå har det levd opp til forhåpningene, ikke  at jeg har hatt så sterke forhåpninger til starten sånn egentlig da det består mye av utpakking, bli kjent med nærområdet og begynne i ny jobb; men jeg er veldig fornøyd hittil♥

I går fikk jeg påskeferie ettersom jeg jobber på norsk kundeservice, så da følger jeg norske røde dager. Så jeg fikk en veldig myk start på min nye jobb kan man jo si. Skal i hvert fall nyte disse fridagene og håper at været holder seg fint denne helgen. Planen var jo egentlig å se årets første AIK hjemmekamp på lørdag, men pga. Corona så er det selvfølgelig ikke mulig og Allsvenskan(den øverste ligaen) er utsatt til tidligst juni/juli.. 🙁

I år fikk jeg ordne mitt eget påskeegg, men sånn er det – fått virituelt påskeegg av mamma; det vil si penger! Haha… Kjedelig, men minst like nødvendig haha! Har så mye snacks og mat her nå så skal nok klare meg.

Hvordan feirer du påsken i år?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
4 kommentarer
    1. Den feires i byen, ikke så mye annet å gjøre. Jeg bor her, har ikke bil, vil ikke ta tog, trikk etc. SÅ den blir her 😀 Jeg trives i Oslo jeg da, og gå turer og sånt er ofte det jeg gjør uansett 🙂

    2. Fine bilder og mye godt å kose seg med her 🙂 Stille og rolig påske noen turer ut ved sjøen med kaffe er koselig .. Fin påske videre til deg <3

    3. Har du flytta??? Ikke fått det med meg, selvom jeg følger deg i alle medier!! Ikke sett noe til det😢 Har du lært bikkjene svensk? Det er viktig så de trives! Nå kan ikke jeg noe om hunder da…. hihihi. Men hørt det av moren til ei venninde fra østfold! Lær de svensk! Skjønner att Oslo er blitt for lite for deg, bloggverden må få øynene opp for søte hunder, trening, AIK (gnaget) osv hihiihih☺️🙈 Håper du tar stockholm med storm!! De fortjener deg, bikkjene & bloggen! Aik oxo! Hihihihi

    4. Så himla fint att ha dig här. Trots att vi inte kan träffas nu så hoppas jag på många dejter när allt är över. Både med och utan AIK som huvudsyfte. Och du? Skit i folk som bara kommenterar skit. Heja dig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg