Casa Del Kaos

Følg bloggen min på facebook HER.

Mildt sagt litt kaotisk nå! Men, har heldigvis fått bært ut det meste fra leiligheten utenom møblene, så har allikevel fått litt mer orden i rotet kan man vell si???

I dag er min siste arbeidsdag på jobben min her i Oslo som skiftleder på Max Hamburger. Wow, snart 3 år i den jobben. Så utrolig mange fine stunder; har lært så mye om meg selv, andre mennesker og meg som leder. Hadde faktisk aldri trodd at jeg var en leder, men jeg tror faktisk jeg har nailet det ganske mye og vet at mine sjefer helst ville ha sett meg vokse enda mer. Utrolig takknemlig for at jeg fikk muligheten til å jobbe der, har uten tvil fått utrolig respekt for folk som jobber med kundeservice og virkelig fått sett hvordan det kan være på godt og vondt. Jeg har gitt så god kundeservice at jeg nesten fikk en kunde til å gråte så jeg ble tilbudt jobb i en annen kjede på flekken.Jeg har gitt så god kundeservice at jeg fikk kjeft for å være for blid. For nå har jeg gjort mitt i denne fine kjeden, men hvem vet – plutselig dukker jeg opp i uniformen igjen en gang… Kanskje i Stockholm? Hvem vet hva framtiden bringer. Men det er uten tvil vemodig å vende om i døra på Grønland for siste gang sånn her i en allerede utfordrende tid for alle bedrifter. Jeg har uten tvil fått minner for livet, mange erfaringer rikere på godt og vondt, og møtt mennesker jeg aldri ville ha møtt ellers – både i Norge og Sverige! Nå bærer det ut på nye eventyr med nye utfordringer i en helt ny jobb, i et helt annet land. Takk for meg <3

I morgen kommer mamma, da starter prosessen med å flytte ut, og på tirsdag låser jeg igjen døren her på Storo for aller siste gang! Onsdag morgen så reiser jeg, hundene og flyttelasset over grensen til et eventyr som bare ligger for mine føtter i en helt ny by!

Spent på å følge reisen min videre?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg