De siste timene av dette året….

Følg bloggen min på facebook HER

En liten sneakpeak på dekkingen av nyttårsbordet!

Kjolen er fra Nelly.

Nå er snart dette året over, det utrolig rare året. Som toppen av kransekaken var det i går et forferdelig jordskred i et boligområde på Gjerdrum i Norge hvor mange har mistet hjemmene sine, dyrene sine ligger i massene, folk har etterlatt dyr, hjem, eiendeler og ikke minst er det vært savnede folk. Jeg kan ikke forestille meg hvor forferdelig dette er, og ikke minst at året alle aldri kommer til å glemme skulle avsluttes sånn. Hjertet mitt blør med dere som er pårørte av dette. Jeg holder rundt mine to firbeinte og føler med alle som har sittet og å ikke visst hvordan sine familemedlemmer og dyr har det.

Ellers har dagen gått med på å gjøre klart årets nyttårsbord, rydde, støvsuge, handle inn det siste. Nå er kalkunen i ovnen og jeg har begynt å ordne meg og gjøre meg klar for å feire at dette året er over om noen timer. Tør ikke håpe på annet en at 2021 blir bedre, det det bli.

Jeg vil med dette ønske alle et riktig godt nytt år. 

2020 – BYE BITCH.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg