Det beste med høsten

Følg bloggen min på facebook HER.

At sommeren begynner å avta er egentlig litt trist i år fordi dette har faktisk vært en skikkelig fin sommer – sett bort i fra at jeg forstuet ankelen igjen og fikk en skikkelig hissig halsbetennelse. Men høsten er også en fin tid, da slipper man svette seg i hjel og hundene kan endelig gå turer til normale tider på døgnet igjen. Det begynner å bli litt mørkt ute, og det går mot den beste tiden av året. Men dette er det beste med høsten synes jeg;

Serier. Altså jeg elsker jo serier så jeg ser jo på det hele året, men det er noe helt eget med å se på film og serier når det har blitt mørkere ute. Dra teppet over seg, hundene ligger i fotenden, lyset er dempet og kakaoen står på bordet.

Bilder. Elsker å ta bilder på høsten! Så mye vakre farger, regndråper, farget himmel, hundene og alt. Mye lettere lys å jobbe med uansett hva man tar bilder av egentlig. Litt verre med lyset når det går mot skikkelig vinter tho.

Snart desember. Altså tiden flyr, det er under 4 måneder igjen til 1. Desember og den beste tiden av året. Advent og jul er virkelig helt nydelig. Gleder meg så uendelig.

Minner. Tror dette blir en ekstremt minnerik høst, det blir noen turer til Stockholm, det er bursdager, det er fotballkamper og ikke minst så skal Kikki mest sannsynlig ha valper en gang før jul. Så går i mot en veldig spennende høst.

Klær. Veldig deilig å kunne kle seg i litt skjerf igjen, dra på seg støvlene en dag og dra på litt jordfargede klær. Synes høst-moten ofte er den fineste, og elsker å ta bilder med klær da, slippe å føle seg svett og uvel. Ullgensere, luer, kåper – love it!

Veldig mye positivt med høsten, er litt kjipt at det vil komme grå, sure og kalde dager – spesielt her i Oslo! Men håper virkelig denne høsten blir fin. Har mye å planlegge til nyåret som jeg vil fortelle om senere, så det vil ikke bli en høst på latsiden. Det blir også mye jobbing, som vanlig og jeg håper på å få gått mange fine turer i skogen med hundene! Stay tuned ♡

Hva synes du er det best med høsten?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg