DET ER FREDAG!

Følg bloggen min på facebook HER

ENDELIG HELG!

Jeg har ikke enormt store planer denne helgen, skal være med jentene i morgen så tenkte å ta med Damon noen timer ned til byen faktisk! Ellers blir det nok litt hygge med dem på kvelden, god mat i guess.

 Det jo også valentine på søndag – eller alla hjärtans dag som det heter her. Og jeg er singel(selvfølgelig, haha) – så blir nok å bruke den dagen med the one and only man; Damon. Haha! Det er jo tross av alt norsk morsdag den dagen også, så da får jeg unne meg en skikkelig middag. Det er også fastelavensdag, men dessverre blir det ingen bolle på meg i år ettersom jeg har godis-fri måned… Slik er det bare, man kan ikke få med seg alt si.

Skal du noe gøy i helgen?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg