DIY – Julehalsbånd til hund

Følg bloggen min på facebook HER.

Jeg synes faktisk at det virkelig ikke er lett og få tak i noe særlig fint til hundene til jul, spesielt ikke Fransk Bulldog fordi alle jule-hundegensere f.eks er laget for små hunder stort sett, ellers blir ting for stort. Så jeg slet litt med og finne ut hva de skulle ha på seg i år. Så da fikk jeg tenke litt kreativt, og vil gjerne dele den ideen med dere! Og enklere blir det faktisk ikke.

·   D E T T E   T R E N G E R   D U   · 
·   Et halsbånd (Jeg brukte halsen på en ødelagt sele)   ·    Julesløyfer
·   Tråd av noe slag, jeg valgte noe veldig “julete”   ·    Sterkt lim

  • Jeg starter med og egentlig bare snurre tråden tett rundt hele halsbåndet slik at det blir jevnt og fint. Limer på sløyfene. Vipps så har man et utrolig søtt hundehalsbånd til jul!

Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og synes hun ble supersøt!

Hva synes du om denne ideen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg