Effektiv onsdag + new in!

Følg bloggen min på facebook HER.

I dag våknet jeg av meg selv like før 10… Etter og ha sovnet rundt halv fire i natt, men i går var det ikke nok med 8timer+ med søvn, kroppen min er helt håpløs – tror jeg ikke er skapt for og sove mer eller mindre enn 6 timer. Håpløst? Ja. Det vil si jeg stod opp over 1 time før enn planen, men det var helt okei for da rakk jeg og dra på posthuset for og hente de resterende julegavene jeg manglet + pakke dem inn. Ser jo ut som jeg har 100 venner, men vi skal feire jul med så mange og det er 3 hunder i familien, så naturligvis ser det litt voldsomt ut. Jeg er også veldig fan av og kjøpe flere ting enn “bare” en stor ting. Jeg ELSKER og kjøpe gaver, er hyggelig og få også men jeg liker veldig og gi.

Lue    ·   449,-    ·   Junkyard

Har ønsket meg denne luen helt siden jeg så den for over en måned siden, så når Junkyard hadde salg på Ellesse overe et par dager for en uke siden så måtte jeg slå til! Tradisjon tro så kjøper jeg meg stort sett en ny lue hver vinter, og det pleier og være Carhartt men føler ikke at de har kommet med noen ny farge i år?

Ellers så har jeg vært på jobb i dag også, bare 2 dager til helg♥ Blir godt, kjenner også en mulig liten forkjølelse sniker seg innpå igjen, så håper jeg ikke ender opp med influensa slik som forrige juleferie…. Hadde vært krise faktisk.

Flere som er ferdige med julegavehandelen?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg