Enda en helg er over

Følg bloggen min på facebook HER

 

Forrige mottok jeg årets påskeleveranse! Man må jo alltids ha noen godbiter fra hjemlandet til høytidene, skal faktisk også plukke opp noen varer på Sjømannskirken denne uka da de tilbyr utsalg av slikt før høytidene nå under corona.

På fredag lagde jeg faktisk hjemmelaget carbonara for første gang – den var KristineStyle så den er litt på slump. Godt ble det i hvert fall! MUMS.

På lørdag var jeg nede i byen og spiste burger med en kompis, altså wooow hvor godt det var!!! Vi gikk også en fin tur rundt på Södermalm så jeg fikk litt bevegelse i kroppen etter mye dødtid på trening grunnet tatoveringstimene.

.

Nå er det ny uke med nye muligheter, som jag alltid sier! Nå har tatoveringen fått grodd fint etter forrige time, så nå er det på tide å komme i gang igjen. Det har også blitt varmere i luften så da går man også mye mer! Har også tenkt til å ta i bruk Lifesum for å holde litt oversikt over hvor mye jeg dytter i meg, skal prøve å få gode rutiner og være klar over hva jeg får i meg.

Håper alle får en super start på uken i hvert fall!


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg