Et Norgeseventyr som går mot slutten

Følg bloggen min på facebook HER


 

I går er det to uker siden jeg kom hit, og den siste uken har jeg fått gjort så mye koselig! Det har vært fint å få bruke tiden min her med venner og familie. Det har dessverre vært veldig mye dårlig vær og to dager med torden, har for første gang blitt “syk” av tordenvær, hadde så vondt i hodet og var kvalm fra det høye trykket kom på torsdag og var over fredag kveld. Takk og lov så er det over!

Nå har jeg bare ett par dager igjen her, på tirsdag reiser jeg hjem igjen til Sverige. Jeg vet ikke når jeg får se venner og familie igjen, noe som er veldig trist. Nå kan denne pandemien snart være over… Men skal ikke klage, mange har det verre enn meg, og på tross av at jeg kom hit grunnet triste omstendigheter har jeg hatt veldig fine dager her og tiden har gått fort.

Det beste med denne turen må nok være at jeg får feire nasjonaldagen i bunad med familien i år, noe jeg ikke trodde – så jeg skal nyte nasjonaldagen først før dette eventyret er over for denne gangen.

Flaggspel Norge 20 st

Hvordan skal du feire 17.mai i år?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg