Festivalhelg

Følg bloggen min på facebook HER.

Wow hvilken bra lørdag det var! Findings var helt supert, utrolig gøy å endelig ha fått oppleve det jeg også. Jeg er jo generelt et skikkelig festivalmenneske så for meg var dette helt perfekt. Været kunne vært litt mer samarbeidsvillig tho. Hadde vært gøy å reise neste år også – men får se, har mye planer for 2020 😉 Dessverre ble telefonen min også helt håpløs på lørdagen så ble en tidlig kveld, eller “tidlig og tidlig”. Reiste ikke videre på byen, gikk halve dagen ut strøm så da var det nok for meg. Blir helt håpløs å ha med og gjøre om jeg ikke får kontakt med omverdenen. Haha!

Telefonen er i hvert fall fikset, ny uke er i gang, Vålerenga tapte 3/3 kamper på 7 dager så denne mandagskvelden blir brukt til pakking og lage hjemmelaget burger! Fordi jeg fortjener det, en skikkelig blåmandag. Jobbet i dag, så har bare en vakt til i morgen før gigantisk langhelg – reiser hjemover i morgen kveld til Toten ettersom jeg har tatoveringstime på torsdag! WOHO! Skjer mye gøy i august altså.

Vet mange begynte igjen på skolen i dag, mange begynner med trening og rutiner igjen – vil ønske alle lykke til og håper alle får en helt super høst ♡

Hva er dine planer for uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg