Fikset på geviret

Følg bloggen min på facebook HER.

På onsdagen var jeg hos min flinke venninne som er lærling på Gevir, Eger for og få klippet litt tupper. Utrolig hyggelig, var fint å få oppdatert hverandre litt, ledd og bare få snakket rett og slett. Vi bor tross av alt noen trikkestopp i fra hverandre, haha!

I hvert fall, ønsker du en gratis klipp hos en hyggelig og en som er ekstremt dedikert i sitt kommende yrke så anbefaler jeg dere og kontakte henne på Instagram. Helfarge, farge av ettervekst og striping gjøres også til en billig penge da det kun betales for fargen i håret, ikke selve prosessen. Vask og føn til klipp og farge er selvfølgelig gratis. Tina er også Make Up artist, så skulle noen trenge en erfaren og ung til hjelp – ikke nøl med og kontakte henne. Kan informere om at hun har Oslo Runway på CV’en. Ikke reklame.

Hvor lekkert og delikat lokale har dem ikke? Gevir, Eger holder til inne på “Eger” senteret midt i Karl Johan i 3. etasje.

Flere som har flinke venner som man kan hjelpe og få hjelp av?

1 kommentar
    1. Det var utrolig fint der og så hyggelig anbefaling! Alltid mye koseligere å klippe seg hos venner og noen man kjenner, så får man skravlet en del. Jeg klipper meg selv som regel hehe, men andre kommer til meg for å bli klippet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg