For en nydelig helg!

Følg bloggen min på facebook HER.

Var utrolig godt å endelig få helg etter ett par tunge arbeidsuker med snev av sykdom, og ble selvfølgelig smådårlig IGJEN rett før helgen. Men lørdagen ble brukt med familien først; pappa, hans samboer og min søster kom på besøk og vi tok oss en tur til sentrum. Vi gikk bare litt rundt, kikket og pratet. Tok det ekstremt rolig! Så hadde vi bord på Døgnvill Bjørvika rundt 18, nydelig mat som alltid. Har jo en sunnere oktober nå, men visste at denne dagen kom til å skli ut pga dette besøket – men det var jo beregnet da. så i går slapp jeg meg litt løs. Utrolig godt var det i hvert fall!

På kvelden dro jeg ut for å møte bestevenninnen min så ble noen timer ute på byen og noen øl, men ikke for mye så søndagen ikke skulle bli helt ødelagt.

Hadde en bra start på søndagen med en god frokost, så en film på Netflix og slappet av med hundene. Godt med en dag helt uten planer så jeg bare kan nyte dagen med dem. Det fortjener de! Fine og snille er de, sov lenge og de var veldig rolige hele dagen!

… så da fortjente de en fin tur i høstværet! Var veldig koselig, og gikk en runde jeg ikke har gått før også! Tror hundene satte pris på det, de brukte i hvert fall enormt lang tid fra a-b siden det var nok veldig spennende ettersom vi aldri hadde gått der før.

Ble også en veldig ålreit middag på kvelden! Tilbake til litt mer sunnere mat enn lørdagen for å si det sånn, haha. Godt var det i hvert fall.

.

Mandagen min ble jo litt værre, kom meg aldri opp av senga fordi jeg var helt død – sovet dårlig i det siste og litt sykdom så er vell ikke så rart…. Så på vei til trening gikk jeg innom postkassen, og der lå det brev i fra Lovisenberg. Innen uke 38 i 2020(!!!!!!!!!) får jeg time på å fjerne mandlene. ER. DET. MULIG?!?!? Hvor mange ganger tror de jeg er dårlig innen da når jeg har vært dårlig 2 ganger siden jeg i det hele tatt ble undersøkt hos Ør-nese-hals-lege i september…. Helt sykt. Var en skikkelig nedtur! Men skal ringe litt rundt i morgen og håper på å få operere ved en annen klinikk med mindre ventetid, for det der er jo håpløst. 

Hvordan var helgen din?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg