Første advent i Stockholm

Følg bloggen min på facebook HER.

Helt forelsket iadventsstaken min i fra Jotex (lignende).
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.

Litt sen oppdateringen men det går bra…

I går tente vi ett lys.

Endelig er den beste tiden av året i gang. Det er så fantastisk! I morgen er det 1. desember og nå går tiden ekstremt kjapt til jul. Min første jul uten familien min til stede, den første julen i utlandet. Mye nye tradisjoner og andre ting enn jeg er vandt med. Men dette året så har man jo lært å gjøre det beste ut av det.

Jeg håper at alle får en fantastisk flott advent og førjul. Det fortjener du og alle.

Flere som elsker denne tiden på året?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg