Første dagen i det siste kapitlet

Følg bloggen min på facebook HER.

1.desember, ENDELIG! Dette er den tiden av året jeg lengter etter så fort den er over. Jeg er en av de som alltid pynter til advent denne dagen – ikke til jul, det gjør vi alltid på lille julaften. Jeg drev i flere timer for å gjøre i stand, og få tatt frem alt. Ble veldig fornøyd til slutt, må bare få støvsuget og litt sånn her så er jeg klar til å få litt besøk til uken.

I hvert fall tradisjon tro så tok jeg opp all pynten i dag som sagt, åpnet julekalender, sett på litt julekalendere og drukket julebrus. Vær helt nydelig! Skulle egentlig dra på årets siste kamp for Vålerenga i Eliteserien for i år, men det ble ikke noe av ettersom ingen av jentene skulle 🙁 Så da ble jeg hjemme og slappet av i stedet etter en tung helg med to bursdager. Men det var nok like greit, etter en drittsesong så taper vi selvfølgelig den siste kampen også. Nå kan det bare gå oppover neste år, håper jeg.

 

Har begynt å reagere litt på at butikkene nærmest har sluttet å lage lilla adventsvarer… Flere enn meg som har lagt merke til dette?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg