Første helgen i februar

Følg bloggen min på facebook HER

 

Kjøpte nytt smykke på Vero Moda før helgen.

På fredag ble Damon 6 år! Fineste gode gutten jeg vet om, det beste livet har gitt meg. Tenk at jeg har fått snart være mammaen hans i 6 år, føler meg så enormt heldig som fikk nettopp han på tross av at han vært min største prøvelse i livet. Men jeg tror det er en mening med alt!

Fredagen skrev jeg også under kontrakt med jobben, så jeg er per i morgen fast ansatt! UTROLIG DEILIG! ER så stolt over at jeg har fått til dette under corona, i et annet land.

På kvelden var jeg hos de som passer på Kikki, feiret med fondue og prosecco! Beste mulige start på helgen.

Lørdagen ble brukt med en håndfull av fine jenter, så utrolig takknemlig for å ha truffet dem og at jeg får være med på eventyr sammen med de. Vi var i en park på Södermalm hvor vi akte, det var helt fantastisk vær, så mange hyggelige folk der og vi fikk akt og moret oss en stund! Resten av kvelden nøt vi litt godt i glasset og godt selskap i hverandre.

Denne søndagen har jeg holdt hviledagen hellig, sov noen timer på sofaen da jeg sov litt dårlig igjen nå i helgen, spist litt for lite i dag tror jeg men spist godt i hvert fall!

Nå er jeg klar for å gå inn i en ny uke, første uke som fast ansatt og denne uka blir det en del fokus på trening og mat da jeg skal tatovere meg 17. februar og il da få et lite opphold på grunn av at den må heles litt. Så da får man gunne på i siste innspurt.

Hvordan har din helg vært?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg